خدا حافظ مالزی و سلام آمریکا- شوخی سیزده بدر بود
شوخی سیزده بدر بود. کمپانی جنرال موتورز سرایه اش چندین برابر کل سرمایه کشور ایران است. دوستان من را به خاطر این شوخی کوچک ببخشند.
سیزده بدر مبارک
و درود بر دوستان عزیزم که همیشه و همه جا به یادم هستند.
زندگی بازی عجیبی است. در یک گوشه کسی زمین میخورد و در گوشه دیگر کسی قد علم میکند. شاید هیچ وقت حتی فکر مهاجرت و زندگی در ایالات متحده به سرم نزده بود اما فرصتش پیش آمد و احتمالا هفته آینده را در منهتن خواهم بود.
داستان شرکت خودرو سازی جنرال موتورز را حتما شنیده اید که حتی با گرفتن ملیاردها دلار کمک از آمریکا می خواست اعلام ورشکستگی کند. خوب بهتر است اصل خبر را نگویم چون تا چند ساعت دیگر در سایت این شرکت و البته رسانه ها منتشر خواهد شد. ...
بله فکر اقتصادی آن هم ایرانی میتواند اگر بخواهد.
اگر به جای سیاست بازی و وبلاگنویسی به دنبال پیشرفت باشد.
و امروز افتخار میکنم که در روز اول آپریل و جشن ملی سیزده بدر جزیی از این موفقیت هستم.
+ نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم فروردین ۱۳۸۸ ساعت 19:35 توسط علیرضا
|