مسافرین محترم خوش آمدید! قبل از هر چیز از بسته بودن کمربندهای ایمنیتان مطمین شوید. بر اساس پیشبینی های هواشناسی امروز ممکن است باران شدیدی را در راه اوکلاند داشته باشیم و درجه هوا تا ۹ درجه پایین بیاید. ممکن است در راه مشکلاتی داشته باشیم و کمی دیرتر به مقصد برسیم که پیشاپیش از شما عذرخواهی میکنم.
دمای کابین همکنون ۲۱ درجه است. دستشویی در وسط راهرو برای رفاه حال شما تعبیه شده. لطفا هر به هر چیزی نیاز داشتید به ما اطلاع دهید. در نیم ساعت اول سفرمان به قطعاتی از موسیقی اصیل نیوزیلند گوش خواهید داد. و بعد از رسیدن به گردنه های کوه یک فیلم کلاسی نیوزیلندی را براتان پخش خواهیم نمود. طول این فیلم سه ساعت است و نسبتا قدیمی می باشد اما ۹۰ درصد کسانی که فیلم را دیده اند زا اون خوششون اومده. در ین فیلم می تونید تعدادی از جاذبه های توریستی نیوزیلند رو ببینید و با آداب و رسوم ماوری ها در انتخاب رییس قبیله بیشتر اشنا شوید.
خیلی مودب به نطر میاد. فکر کنم اشتباه کردید. این نه هواپیماست نه اتوبوس توریستی. این فقط یه اتوبوس بین شهریه که حدود ۴ ساعت مهمونش بودم.
حتما فکر می کنید تشریفاتی بوده. به هیچ وجه! فقط ۱۷ دلار کرایشه و تازه بنده خدا ۱۵ تا مسافر بیشتر نداشت و کمک راننده ای هم نداشت.
توی راه یک تصادفی پیش اومد. راننده فورا با پلیس تماس گرفت و گفت: همراهان عزیز! همونطور که دیدید کامیون با ۲ تا شخصی تصادف کرده بود و خوشبختانه هیچ کس در این ماجرا کشته نشد.
و با رسیدن به اوکلاند گفت:
تا ۱۰ دقیقه دیگه وارد ترمینال میشم. خوشبختانه دقیقا به موقع رسیدیم. اوکلاند شهر قشنگیه اما همکنون دمای هوا ۸ درجه است پس بهتره پالتوهاتون رو بپوشید. مراکز خرید دورو بر خیابان کوین استریت هستند و اگر هم به دنبال جاهای توریستی می گردید سری به اسکای سیتی بزنید. ظمنا می تونید از اون بالا سقوط آزاد داشته باشید که خیلی کیف میده. برای دوستانی که دنبال میهمان خانه های اتاق مسترکمی گردند می تونن برن خیابانهای کوین ولسلی و ... و اونا رو پیدا کنند. موفق وپیروز باشید و امیدوارم سفر خوبی با ما داشته باشید.
از ماشینش پیاده شدم و واقعا بگم کلی حال کردم. یه فرد مخترم که کمی هم اهل صحبت باشه و با شخصیت چقدر سفر رو دلپذیر می کنه. مفت مفت هم هست. چقدر با کمی احترام می شه زندگی رو دلپذیر کرد و خوش گذراند و این خوشی رو به بقیه داد. این بنده خدا خودش هم توی قسط خونش مونده و روزی ۱۰ ساعت کار می کنه اما به خاطر کارکردنش به مشتریهاش توهین نمی کنه. دم از نا امیدی نمی زنه. بلکه با تمام وجود از کارش لذت می بره