با فیلمهای افسرده ایرانی چه کنیم
برای چندمین بار تکرار شد. با کلی تلاش و صرف هزینه فیلمهای یک فیلم ایرانی را به دست اوردیم. مردشور کارگردان و داستان نویس و نویسنده اش را ببرد که جز به مرده و شب سرد و افسردگی و بی ژولی فکر نمی کند. فیلم از نیمه گذشت که به همسرم گفتم خاموشش کن. گفت چرا؟ گفتم این ابله با این ذهن بیمارش می خواد ما را بیمار و افسرده کنه. اگه ما هم فیلمش رو ببینیم مثل خودش تاریک بین و تاریک اندیش می شیم.
من اراده اش را دارم که فیلم افسردگی و زهرماری را قطع کنم. اما بقیه چه. اصلا چرا باید کسی اجازه داشته باشد چنین مزخرفاتی را تولید کند. نمایش فیلم پورن در تمام دنیا برای بچه های زیر ۱۸ سال ممنوع است و فیلمسازان مسولیت داند آنرا در دسترس کودکان نگذارند و با آرم مثبت ۱۸ نمایش دهند. اما عجیب اینجاست که برای فیلمهای مزخرفی که تاثیرش ۱۰۰۰ برابر مضرتر است و کودک و بزرگ نمی شناسد آزاد است و تازه مردم که داستانش را نمی دانند برایش پول بدهند.
پیشنهاد من گذاشتن علامت "مایوس کننده" و یا "پوچ گرا" بر روی این فیلمهاست تا مردم از تماشای آنها خودداری کنند.
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم مرداد ۱۳۸۹ ساعت 21:38 توسط علیرضا
|