واقعاً زنهای ایرانی‌ چقدر قوی هستند، این خانوم عرب تنها یک مدلشه، نمونهٔ دیگش هم مدارهای خودمون هستند که سال به سال چیزی برا خودشون نمیخرن تا با چندرقاز حقوق زندگی‌ را بچرخانند و بچه‌هایی‌ که همیشه بده کارند. راستی‌ چقدر بد بودیم این نسل مفتخور، یادت بخیر مادر، یادت بخیر پدر!